۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

عظیمی‌راد در نطق میان دستور:

تاثیر قطعی معدل بر کنکور لغو شود

تاثیر قطعی معدل بر کنکور لغو شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست مصوبه تاثیر قطعی معدل بر کنکور را لغو کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عظیمی‌راد در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود، گفت: ملت بزرگ ایران مقتدرانه و تا ابد از مبارزات جبهه حق علیه باطل دفاع خواهد کرد. از مسئولان کشور خواستار پاسخ‌های بازدارنده علیه رژیم تروریستی و جعلی صهیونیستی هستیم.

وی بیان کرد: نسل جوان کشور آینده‌سازان این کشور هستند که به راحتی نباید با آینده آنها بازی کرد؛ اگر تصمیمات نهادهای حاکمیتی در شرایط عادلانه نباشد، نه تنها آینده آن‌ها را خراب می‌کند، بلکه امید و اعتماد آن‌ها به حاکمیت و نظام را خدشه دار خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که باید شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذار و تعیین‌کننده خط مشی مسائل فرهنگی و آموزشی کشور باشد، در اقدامی بی سابقه خود را به جای قوه مقننه در قانون‌گذاری گذاشته است.

وی افزود: این شورا خود را پاسخگوی هیچ مرجع عمومی نمی‌داند و با دخالت در قانونگذاری به ویژه در حوزه آموزش و فرهنگ، باعث ناامیدی و بی‌اعتمادی جامعه به ویژه نسل دانش‌آموز و دانشجو شده است.

عظیمی راد تصریح کرد: تصویب تأثیر قطعی معدل و اصرار بر اجرای آن علی‌رغم اثبات ناکارآمدی آن در تحقق عدالت آموزشی، ورود به تعیین سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان که باعث عدم ورود نسل جوان نخبه در مرز استیصال شده، محرومیت دانش آموزان در کنکور کارشناسی و اخیراً محرومیت داوطلبان کارشناسی ارشد و احتمالاً کنکور دکتری باعث شده تا ورود غیرکارشناسانه این شورا را در مسائل غیرمرتبط با وظایف آنها شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی دغدغه و تاکید اعضای کمیسیون آموزش مجلس در نشست اخیر با وی مبنی بر لغو تأثیر قطعی معدل و افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال را مورد توجه قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم در جلسات کمیسیون آموزش قول داد انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها بر مبنای شاخص‌های اسلامی و نگاه مدیریت انقلابی باشد که این موضوع هیچ تناقضی با شعار وفاق ندارد اما انتصابات این مدت باعث شده است تا جو دانشگاه‌ها و مجموعه‌های انقلابی آزرده خاطر شود که باید این موضوع رفع شود.

کد خبر 6262836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هوشنگ خندان ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      درود و شاد باش باتوجه مشکلات فراوانی که این مصوبه کنکوری دارد . حتما حتما با لغو تاثیر قطعی معدل در کنکور موافق هستیم.
      • هادی ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        2 23
        من متوجه نمیشم چرا مخالفین من خودم بچه دارم ولی موافق معدل چون بچه پولدار عین قدیم جواب کنکور میخریدن یا با پارتی دانشگاه قبول میشدن چه اشکالی داره معدل ۳ سال آخر حق درس خون ضایع نمیشه
      • رهره DE ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        موافقم لغو شود معدل
      • علی اکبر ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        لغو تا ثیر قطعی پایه های دهم و یازدهم باید به همین سال برسد‌ . بچه ها زیر بار فشار روانی بسیاری هستند.
      • ی دانش آموز IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۰
        4 0
        منم موافقم درود ب شرفت ب کرامتت ................عزیزی ()
    • سعید ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      درود بر شما، تقدیر و تشکر ز بابت پیگیری و اعلام ظلم عده ای از بی مسئولان که صدای همه را در آورده اند با تشکر از سایت خبرگزاری مهر که همیشه با صداقت تمام خبرها را اعلام میکنن
    • ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      از اقدام لغو تاثیر قطعی معدل و افزایش سن ورود به فرهنگیان به 28یا 30سال حمایت جدی میکنم.
      • هادی ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        6 0
        افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان مساوی با پذیرش افراد شایسته تر به عنوان معلم است،چون هرچه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش یابد افراد بیشتری مورد گزینش و امتحان قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی برای رد کردن افراد ناتوان نیست،پس یعنی اثر این تصمیم مثبت در مثبت است
    • طاهر ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      چرا قطع شود فقط پول دارها کلاس کنکور بروند دانشگاه برای انها باشد...شما معلمهای دولتی را قوی کنید تا به بچه ها خوب درس بدهند..بهشان پول خوب بدهید..تبعیض را جمع کنید مطمعنا با معدل بالا دانش اموز با سواد تشخیص داده میشود...کلاس مافیای کنکور را جمع کنید...به بچه ها انگیزه بدهید...واقعا متاسفم...
      • مهدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        حتما معلمی
      • زهرا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        شما معلومه اصلا تو باغ نیستی ، پس نظر نده استاد...
      • ارسلان IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        3 0
        بزرگوار شما باید یه سری به مناطق محروم بزنید ببینید دبیر دارند و چه نوع دبیر ی تدریس میکنه دبیر ریاضی فیزیک تدریس میکنه دبیر عربی مدرک دانشگاهی(دانشگاه آزاد و حق تدریسی بود رسمی شد مدرک مثلا ادبیات عرب یا فقه و حقوق داره عربی تدریس میکنه ) البته همه مناطق محروم اینجوری نیستد ولی ۷۰ در صدر دبیر خیلی
      • hana ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        5 0
        شما یا معنی مافیا رو نمیدونی یا معنی انگیزه رو نمیدونی کنکور به تنهایی مافیای خودشو داره، نهایی وقتی هست این مافیا دست و بال گرفته، قبلا برا کنکور فقط کلاس میرفتی و کتاب میگرفتی، الان باید برا نهایی هم همینکارو باید کنی،و از همه مهم تر استرس نهایی به استرس کنکور اضافه شده
      • یک عدد کنکوری ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        5 0
        حتما با این موافقم چون که چیزی جز استرس برای ما نیورد. فکر کردید کلاسای کنکوری تموم شدن؟ نه برعکس الان علاوه بر اینکه مجبوریم کلاس کنکوری بریم باید کلاس نهایی هم بریم!! هم راه حل تشریحی میخونیم هم راه حل تستی. هم تست میزنیم هم تشریحی حل میکنیم نوع سوالا زمین تا اسمون فرق میکنن. این مصوبه مزخرفه
      • هادی ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        4 0
        سلام، تاوقتی که عدالت در دسترسی به امکانات آموزشی نیست،هرچقدر مراحل کنکور و امتحانات بیشتر شود به ضرر افرادی است که توان مالی کمتری دارند،قطعا کنکور روش عادلانه‌ و روش کاملا صحیحی برای گزینش نیست ولی تأثیر قطعی معدل بی عدالتی را دوبرابر می کند درضمن افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان کاری مثبت است
      • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        1 1
        منم باموافقم حق بچه هایی که پول کلاس کنکور ندارند برون ضایع میشه.
      • 🤪 ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        67 6
        تا چند وقت پیش مافیا کنکور بود الان مافیا نهایی هم هست . تا چند سال پیش بچه ها یکسال استرس می‌کشیدن الان اگه دهم هم بیاد میشه ۳ سال . اون موقع ها دانش اموزا باید یه کلاس کنکور ثبت نام میکردن الان شده هم کنکور هم نهایی . معلم های مدرسه هم نصفه و نیمه درس میدن و بعد میگن باید بیاین کلاس خصوصی
      • محمد حسین ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        2 2
        استاد اگه تو باغ باشی، همین الانش علاوه بر کتاب تست، دانش آموز مجبوره کتاب برا امتحانات نهایی بخره این مصوبه واقعا خوب کار کرده البته به نفع انتشارات و کلاس تقویتی و ...
      • اتیلا ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        64 11
        شما معلم درس دفاعی فکر کنم
      • دنیا IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        42 9
        به نفع دانش آموزها گفته
      • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        16 3
        دمت گرم بابت حرفات ، ولی به جایی که باید حقوق زیاد شود تا آموزش درست داده شود امیدی نیست برادر
      • G IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        2 3
        تو از کجا میخوایی بفهمی یه نفر با معدل بالا باسواده؟؟؟؟ شاید صرفا مطالبو همین جوری حفظ کرده و نفهمیده به نظرت بازم باسواده ؟؟ نه ،این دلیل خوبی برای تشخیص باسواد یا نبودن طرف نیست.
      • احسان IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        11 2
        درسته مافیای کنکور کمرنگ میشه اما مافیای نهایی درست میشه چون سطح سوالات نهایی با تأثیر معدل بالا رفته
      • زارع IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        2 0
        الان فضای مجازی دنیای از مطالب درسی هست نیازی به کلاس های ویژه نیست ،،
      • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        3 0
        متاسفانه اگه بچه ها از سال سوم کلاس کنکور میرفتن الان از دهم باید برن ، پسر خود من که یازدهم هست امسال مشاوره و برنامه ریزی گرفته و از پارسال کلاس میره تازه میگن دیر شروع کردی ، یعنی در بهترین حالت اگه سال اول قبول بشه انشاالله ، ما خانوادگی سه سال در فشار و استرس کنکور بسر می بریم
    • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      سلام واقعا حرف بیخودی هست. یعنی میگه برگردیم به دوران تست زنی؟ این نمیفهمه چی مگه
      • ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        81 14
        مگه الان هم تست نمیزنی؟
      • سبحان ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        71 12
        شما بهتره نظر ندی اولا مگه الان تست نمی‌زنی ؟ ثانیاً ، میتونی یه سری به میانگین معدل های امتحان نهایی پارسال بزنی تا متوجه بشی چرا باید جمع بشه
    • علي US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      احسنتم و درود بر شما
    • بازنشسته ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      نباید تاثیرات معدل قطع شود دانش آموزی که پول نداره بره کلاس کنکور حداقل معدل تاثیر گذار باشه
      • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        4 1
        معدل تاثیرش قطع نمیشه، تاثیر مثبتش هست، مثلا دانش آموزانی که معدلشون بالاست برد می کنن، تاثیر قطعی برداشته میشه یعنی کسی که معدلش پایینه همون کنکور ملاک عمل هست
      • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        0 1
        معدل تاثیرش قطع نمیشه، تاثیر مثبتش هست، مثلا دانش آموزانی که معدلشون بالاست برد می کنن، تاثیر قطعی برداشته میشه یعنی کسی که معدلش پایینه همون کنکور ملاک عمل هست
      • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        3 1
        شما از سختی بیش از حدسوالات نهایی خبر داری؟؟ با خوندن کتاب درسی نمیشه جوابشون داد بسیارمفهومی و پیچیده طراحی میشند بازم پولدارها با کلاس امتحان نهایی میتونند جواب بدنو
      • T ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        23 2
        موافقم البته اگه معلما همه جا باسواد باشند.
      • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        0 1
        کسی که بخواد واقعا درس بخونه با توجه به پیشرفت علم چیزی اومده بنام تلفن همراه که یه سرچ کنید تمام سوالات تستی مؤسساتی مثل قلمچی و ... کاملا رایگان راحت میاد بالا البته برای کسی که دنبال بهانه نباشه
      • سبحان IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        62 6
        ببخشید ، کسی که پول داره ، کلاس برای امتحان نهایی هم میره الان دقیقا کجا بازم عدالت برقرار شده ؟؟؟
      • فاطمه ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        34 24
        همه چی به کلاس کنکور نیست خوشبختانه الان دیگه جزوه ها تو هر سایتی گیر میاد ب انگیزه ی ادم مربوطه...بهونه نیارید لطفا
    • سوفیا ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      این مصوبه کنکوری مشکلات و دردسرهای زیادی داشته تا به الان .لطفا تاثیر قطعی معدل در کنکور۴۰۴ لغو شود .
      • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        تاثیر معدل خیلی عادلانه هست حق بچه هایی که ۱۲سال درس خوندن ضایع نمیشه اگه معدل نباشه یعنی بچه ها دوازده سال زحمت بیخودی کشیدن
      • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        14 8
        لطفا درباره‌ی چیزی که نمی دونی حرف نزن آینده رو هم ببین
      • پذیرفته شده سال 75 ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        1 4
        پذیرش دانشجو بر اساس معدل (سواد) و کنکور (مهارت تست زنی) به عدالت نزدیک‌تر است و باعث میشود بیشتر حق به حق دار برسد چه بسیار دانش‌آموزان باسوادی که در رشته مورد علاقه‌شان پذیرفته نشدند چرا که صرفا مهارت تست زنی نداشتند
      • مهرشاد ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
        68 3
        تو که میگی کاملا عادلانس من امسال کنکور میانگین ۴۰بود که واسه تجربی خیلی خوبه بعد معدل نهاییمم ۱۹.۲شد ولی مصححین نچندان گرامی هر کدوم یک الی دو نمره گاها تا ۳ ۴ نمره بهم کم دادن و معدلم حدود ۱۷و خورده ای شد و تراز افتضاحی بهم داد و الان پشت کنکورم عدالت اینو میتونی بهم بگی؟
      • بازنشسته ی کارگری م IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        24 3
        هدف پول گرفتن از مردم است آمدن درس های عمومی را اجباری برای تعیین مدل کردند آخه آدمهای عاقل اگر کسی کنکور قبول بشه دیگه این مسخره بازیها چیه فقط و فقط خالی کردن جیب مردم هر دانش آموز. درای اوضاع بعد اقتصادی از کجا پول بیاره چندین واحد براداره و برای هر واحد کلی پول بده دزدی در روز روشن از مردم خواب
      • سامان ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        28 3
        امتحان نهائی امسال خرداد دانش اموزان را بی انگیزه کرده است
      • پشت کنکوری IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        2 0
        برای همه امتحانا تقلب بود و برام هیچ امیدی باقی نمونده که امسال درس بخونم برا ترمیم یازدهم و کنکور بدم.خیلی افسرده شدم.دوساله میخونم و انگار هیچی به هیچی با این تقلب ها.از بس پچ پچ میکنن حواسه یکی مثله من پرت میشه و وقت کم میاره و بند افکارش پاره میشه.خیلی دلم گرفته.خیلی
    • امیر ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تاثیر قطعی ناجوانمردانه چرا چون پسر ها وقتی پشت کنکور میمونند و نمی‌توانند رشته دلخواه قبول بشن باید برود سربازی بعد با این سوابق تحصیلی هیچ پسری حاضر نیست دوباره کنکور امتحان بدهد چون شانسی ندارد یه ۵سال دیگه متوجه آمار دختر و پسر پشت کنکور می‌شوند اونم چه اختلافی واقعا شرم آور که هیچ اشاره ای به ا
    • زینب ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      باسلام‌‌واحترام اقای‌عظیمی‌راد‌‌خواهش‌میکنم اگه‌پیام‌بنده‌رو‌میبینید‌پیگیر‌حل‌مشکل‌کد۶فرهنگیان باشید‌....لطفا‌ به‌ناحقی‌وناعدالتی‌وباتراز‌بالا‌ردمون‌کردن
    • آقاجانی ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      75 25
      لطفا رئیس جمهور مصوبه ی شورا تاثیر قطعی معدل را لغو کند و به مصوبه ی مجلس برگردیم. دانش آموزان خواستار لغو مصوبه ی شورا هستند.
    • زینب ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      17 5
      باسلام‌‌واحترام آقای عظیمی راد لطفا صدای ما کد۶ها باشیدوحقمون رو برگردونید
    • جواد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      2 1
      درود بیکران بر آقای احسان عظیمی راد که حرف دل دهها هزار نفر را بدرستی بیان فرمودند تاثیر قطعی معدل اجحاف و بی‌عدالتی محض در حق دانش آموزان مناطق محروم هست که با تهران و مناطق پرخوردار در امتحان نهایی یکسان سنجیده می شود تاثیر مثبت معدل بجای قطعی لحاظ گردد یعنی اگر تاثیر به نفع دانش آموز بود اعمال گر
    • اسماعیلی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 4
      من متوجه نمیشم چرا مخالفین من خودم بچه دارم ولی موافق معدل چون بچه پولدار عین قدیم جواب کنکور میخریدن یا با پارتی دانشگاه قبول میشدن چه اشکالی داره معدل ۳ سال آخر حق درس خون ضایع نمیشه
    • ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      64 13
      تاثیر فقط دوازدهم باشه نه اینکه چند پایه امسال پشت کنکوریها هم یازدهم هم دوازدهم کنکورم روش چه استرسی داره مااز الان تو فشاریم
    • حسن IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      33 3
      درود خدا بر آقای عظیمی راد نماینده واقعی ملت. پس بقیه نمایندگان کجای کارند چرا این مشکل اساسی را حل نمی کنند! دانش آموزان از آینده خود ناامید شدند ! استرس واظطراب دانش آموزان را از پای درآورده! آقای رئیس جمهور مشکل مردم انتصاب زنان به سخنگویی شما وفرماندار شدن نیست! اینست که شما صدای واقعی ملت باشید
    • ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 1
      تاثیر معدل حذف بشه تا مدارس غیر انتفاعی مثل قبل کیلویی نمره بدن و مافیای کنکور هم ماهی گیری رو دوباره اغاز کنن. همه راضی و خوشحال!!! اقای نماینده چه سودی میبری از حذف تاثیر معدل؟!
    • بنده خدا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 2
      اثر معدل در کنکور بسیار خوب است الآن این سه سال بچه های من خیلی بیشتر و بهتر و با انگیزه درس می‌خوانند لطفا این روش را ادامه دهید عمده مخالفت ها ریشه در کسانی دارد که درآمد های کلان از فروش کتاب و کلاس و نرم افزار آمادگی کنکور داشتند .
    • ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 2
      چرا حذف شود باید یک تفاوتی بین بچه درس خوان و نمره بالای سه سال دبیرستانی با یک‌ هم کلاسی که متوسط به پایین هست باشد .ضمن اینکه بلکه بهترین شاگرد هم روز کنکور دسر جلسه یا قبلش مریض شد حداقل چشم امیدش به نمرات و زحمات دوره دبیرستانش خوش باشد.فقطیک نکته اول باید زیر ساختش آماده کرد نظارت باشه بر نمرات
    • ایرانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      2 0
      سلام آقای رئیس جمهور ر لطفا هرچه زودتر تاثیر قطعی کنکور را لقو کنید از سال۱۴۰۴ تایک عده از دانش آموزان کشور که قلب شان آزرده خاطر شده از این عدالت نابرابر سال۱۴۰۴ با آرامش امتحان کنکور را بدهند مجلس ودولت محترم زودتر لایحه رالقو کنند از شما بزرگواران ممنون هستیم
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 1
      حذف شرط معدل فقط به سود موسسات کنکوره و واقعا در حق کسانی که ۱۲ سال زحمت کشیدن و معدل عالی دارن ظلم میشه به نظر من کنکور باید کلا حذف بشه چون با وجود کنکور فقط یه عده پولدار میتونن برن دانشگاه
    • امیر ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      4 11
      درود بر دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و درود بر دکتر منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
    • مسعود ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      59 12
      لااقل یازدهم حذف شود که‌ خرداد سبک‌تر شه امتحانات
      • Uzumaki IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        9 2
        آره واقن منم میخوام واسه ۴۰۴ کنکور هنر بدم باید برم ۱۱ و ۱۲ رو نهایی امتحان بدم معلوم نیست چی توی سرشون میگذشته 😩
    • دارا IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      63 9
      تاثیر قطعی معدل ظلم آشکار به تمام دانش آموزان و به خصوص قشر فقیر جامعه هست در حدی که چند سال بعد فقط پول دارها میتونن تو دانشگاه‌های برتر کشور درس بخونن
    • ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      کسیکه درمنطقه یک درس میخونه وپول کلاس کنکورهای عجیب و غریب رو نداره حداقل با معدل این سه سال می‌تونه دانشگاه قبول بشه اگرحذف بشه دوباره همون کلاس کنکورها(پولدارها) دانشگاه رو قبضه میکنن
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      4 0
      با سلام فقط پایه دوازدهم رو حساب کنید پایه دهم و یازدهم رو حذف کنید امسال .ممنون
    • بهزاد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      با سلام با توجه به اینکه بنده پدر سه جوان هستم از دانشجو تا کلاس نهم به نظر بنده بچه های درس خوان و با سواد و لایق با تاثیر معدل به داشگاه راه پیدا می‌کنند اما برداشتن تاثیر معدل فقط کسانی راه پیدا می کنند که تست زنی خوبی داشته باشند و سواد مهم نیست تاثیر معدل هم سواد و ۴۰ درصد هم کنکور تاثیر معدل
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تاثیر قطعی معدل نظر غیر کارشناسی شورای انقلاب فرهنگی است که سلامت جسمی وروانی دانش‌آموزان وخانواذها را هدف قرار داده ومافیای کنکور به سال دهم یازدهمی ها رسیده وافراد ومناطق بیشتر برخوردار کسانی هستند که از این لایحه سود می برند. چرا شورای انقلاب فرهنگی روی حذف سهمیه های ناعادلانه متمرکز نمی شود
    • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین وحضرت ابوالفضل ال ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 2
      اتفاقا قطعا و یقینا باید معدل سه سال دوره دبیرستان تاثیر بسیار زیادی در کنکور داشته باشد.این یعنی عدالت آموزشی. نظام آموزشی کشور بحث شوخی برداري نیست که بتوان احساساتی و هیجانی برخورد کرد. هرچه چقدر سخت گیری در پذیرش کنکور بیشتر باشد صدر در صد موفقیت بالاس.
    • شایان IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      69 20
      با سلام کاملا با لغو معدل موافقم و حمایت میکنم تا لغو بشه
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      22 9
      کاشکی
    • زهرا DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      2 0
      مافیای کنکور میخوان تاثیر معدل نباشه بخاطر جیب خودشون اصلا مگه مدرسه تست کار میکنه که تاثیر معدل و بردارن افراد بیسواد دنبال لغو تاثیر معدل هستن وگرنه ما بچه های جنوب کشور صد درصد موافق تاثیر معدل هستیم ولی فقط پایه ی دوازدهم باشه
    • ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      دم شما گرم اگر تاثیر معدل در کنکور لغو بشه واقعا نمیشه و عادلانه نیس ی نفر تو ی روستای هست ک هیچ امکانت آموزشی درست و مفید نداره ولی کسی ک تو شهر زندگی میکنه بهترین امکانات در اختیارش هس و این عادلانه نیس
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      62 14
      اگه فقط معدل سال دوازدهم باشه خوبه
    • بنده خدا ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      46 15
      سلام درود بر شما، تاثیر قطعی معدل بچه ها یمان را بدبخت کرد، باید لغو شود
    • مریم ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تصحیح برگه امتحان توسط فرد غلط است خیلی ناعدالتی و ظلم شد ۲ نمره زبان به پسر من کم دادند و اعتراض هم کرد باز ۲۵ صدم کم کردند در صورتی که دانش آموزی با اعتراض ۴ نمره اضافه شد و خودش هم تعجب کرد بیعدالتی محض لطفا جمع کنید این بساط تصحیح توسط معلم را
    • مریم IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تصحیح برگه امتحان توسط فرد غلط است خیلی ناعدالتی و ظلم شد ۲ نمره زبان به پسر من کم دادند و اعتراض هم کرد باز ۲۵ صدم کم کردند در صورتی که دانش آموزی با اعتراض ۴ نمره اضافه شد و خودش هم تعجب کرد بیعدالتی محض لطفا جمع کنید این بساط تصحیح توسط معلم را
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      خوبه معدل تاثیر نداشته باشه .یه رقابت درست اتفاق میفته..کاری هم به کلاس کنکور نداره خیلی وقتا بوده یچع هایی که از روستاهای دور افتاده بودند ورتبه شدند چون خودشون درست درس خوندند...در ضمن خیلی ها هم اگه شرط معدل باشه پول دادند ومیدند که نمرات بهتری بگیرند...پس فقط خود کنکور میتونه عدابت را برقرار کنه
    • کنکوری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      این یعنی تقویت مافیای کنکور ، یعنی بی اعتبار کردن مدارس دولتی ، یعنی دوباره خصوصی و تضمین و هزار مورد دیگه برای پول گرفتن، با این همه صندلی خالی در هزار دانشگاه پولکی یعنی اوج مدرک بی سوادی ، چرا واقعا!!!!!
    • بهرام ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      بهترین راه شرط معدل است. کسی که در دوران تحصیل درس نمیخونه و با شانس یا بواسطه کلاس کنکور در دانشگاه قبول می‌شود فقط یه بیسواد به جامعه اضافه میشه، ولی کسی که در دوران تحصیل درس میخونه و حتی در صورت نداشتن امکانات کلاس کنکور بعنوان یک باسواد وارد دانشگاه می‌شود و می‌تواند به جامعه خدمت رسانی کند.
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      سلام از یه طرف برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شرط سنی گذاشتن و سخت می گیرند ولی از طرف دیگه یه سری معلم بالای ۳۵سال را استخدام کردن بنده خودم با ۴۳سال سن و ۲۳سال سابقه کار مدرس کلاس های توانمند سازی معلم های جدید الاستخدام هستم و در کلاس می بینم افرادی با سن ۴۰سال یا بیشتر هم استخدام شدن !!
    • محمد از لرستان ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 0
      چه مافیایی به خطر افتاده که این قدر تریبون دارد .یعنی کسایی که این قانون راگذاشتن عقل نداشتن؟تا ثیر معدل لازمه ،اما چقدر؟
    • بهار ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تاثیر معدل خیلی هم خوب و عادلانه است .ولی یکبار فرصت ترمیم بله عادلانه نیست.تمام افراد درس خون به هیچ وجه خواهان حذف تاثیر معدل نیستن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      هر کسی از دایره دید خودش نظر میده، شرط معدل می تونه فساد علمی رو هم زیاد کنه! (کلاسهای خصوصی، نمرات زیرمیزی در قبال...)ضمنا سرباز معلمی که به دانش آموزان در مناطق محروم درس میده توانایی علمی و‌عملی رقابت با آموزگاران ورزیده و با تجربه شهرهای بزرگ را داره؟؟ آیا شرط معدل عادلانه است؟
    • ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      لطفاً تاثیر معدل را لغو نکنید ،معدل باعث میشه دانش آموز باسواد و دارای بار علمی از دانش آموز ضعیف تشخیص داده شود ،، لطفاً فقط سهمیه‌بندی ها را حذف کنید ،تا بی عدالتی وظللمی که درحق دانش آموزان باسواد و شایسته میشه برداشته شود ،، # حذف سهمیه بندی دانشگاههای دولتی
    • محمد کلاهچی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      با سلام. نمونه کارنامه و تراز قبول شدگان در سایت های مختلف کنکوری قابل مشاهده است.برخی تراز کنکور از تراز معدل شان بالاتر است و برخی برعکس.بیشتر دانش آموزان ترازها نزدیک اند.مسؤلین محترم سازمان سنجش بایستی گزارش عملکرد ارایه نمایند. کارنامه سبز فقط تا نقطه قبولی را به داوطلب نشان می دهدو بقیه نیست.
    • مژده US ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      اگر امتحان نهایی لغو نمیکنید حد اقل درسهایی چو هویت و سلامت و بهداشت. تاریخ و محیط زیست و جغرافیا را از امتحانات سه پایه حذف کنید این که مشکلی پیش نمیاره
    • کنکوری IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      لطفا محرومیت روزانه رو لغو کنید
    • ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      نباید لغو شود جای اینها سطح مدارس و معلمان را بالا ببرید.
    • سینا ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      به جای لغو تاثیر معدل ،دفعات ترمیم دوازدهم رو بیشتر کنن در واقع اگه امسال بچه های پشت کنکور فرصت مجدد ترمیم دوازدهم را نداشته باشند ظلم بزرگی در حقشون میشه
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      33 14
      باید معدل پایانی هم از کنکور حذف بشه....باید فقط آزمون کنکور باشه و بس
    • ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      لغو تاثیر قطعی معدل 🙂❌
    • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      اصلا نباید قطع بشه خیلی خیلی خیلی خوبه . چیه تست عمومی آخه؟ البته مطمئن باشید فعلا فعلانا قطع نمیشه به امید حق علیه باطل . یه مشت درس نخون میخوان از نهایی فرار کنن.
    • ناهیدی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 0
      تاثیرمعدل رو حذف نکنید حق بچه ها رو ضایع نکنید
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      16 0
      سلام شبتون بخیر به نظر من تاثیر معدل در کنکور کار درستی می‌باشد ولی تاثیر معدل کلاس یازدهم در کنکور خیلی زود می‌باشد چون ما که امسال دیپلم گرفتیم کلاس یازدهم نهایی ندادیم و سخته هم کنکور بخوانیم و هم یازدهم را نهایی کنیم
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      6 0
      سلام شبتون بخیر به نظر من تاثیر معدل در کنکور کار درستی می‌باشد ولی تاثیر معدل کلاس یازدهم در کنکور خیلی زود می‌باشد چون ما که امسال دیپلم گرفتیم کلاس یازدهم نهایی ندادیم و سخته هم کنکور بخوانیم و هم یازدهم را نهایی کنیم
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      10 1
      این مصوبه باید لغو شود گناه بچه ای که مثلا پارسال فارغ التحصیل شده و امسال نتونسته کنکور قبول بشه، چیه که باید امسال بره دوباره سال یازدهم را امتحان بده ،آخه خدا را خوش میاد چند بار باید یک پایه را امتحان داد ؟بعد کی دیگه وقت کنه بره برای کنکور بخونه ؟ بچه ها را دیوانه و ناامید کردید ،آخه همه که با
    • ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      34 10
      آخه همه که باراول کنکور قبول نمیشن، مگه میشه بری پایه یازدهم و دهم که قبلا یکبار امتحان دادی دوباره امتحان بدی، بچه ها را از زندگی و آینده سیر کردید
    • سمیه IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تاثیر معدل برا استان‌های محروم و روستاها عین بی عدالتی است کسی که در سمپاد درس خوانده با کسی که تو روستا درس خونده مطمئن در امتحان نهایی نمیتونه معدل خوبی داشته باشه تاثیر معدل برداشته بشه خیلی خوبه به نفع همه دانش آموزان است
    • مینو IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      1 1
      تاثیر معدل در کنکور ایده بسیار خوبی هست باعث میشه دانش‌آموزان آهسته و پیوسته درس بخونند و کسانی که کلاس کنکور هم نمیرن نتیجه زحماتشون رو ببینند. همچنین دروس عمومی از کنکور حذف میشه و لازم نیست حجم زیادی از دروس عمومی برای کنکور خوانده بشه و پرونده بسیاری از درس ها در امتحانات نهایی بسته میشه
    • پارسا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      14 2
      مدارس غیرانتفاعی خیرات نمره هست و دبیرهاالکی نمره میدان برا بهترشدن معدل هاشون وکلا رقابت توی بهترشدن معدل دانش آموزهاهستش واین ظلم هست به مدارس دولتی اصلا سیاست غیرانتفاعی ها همینه نه اینکه صرفا ازانظرعلمی بهترباشن ازنظرپولی بهترن وباپول همه چی میشه
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      اونها که ادعامی‌کنند باتاثیرمعدل بچه های متوسط وضعیف از نظر مالی بدانشکاه راه پیدامیکنند اصلا درمتن کار نیستندالان دانش آموزان باید هم کلاسهای تست زنی بروند هم کلاس سوالات تشریحی چون سطح سوالات امتحان نهایی خیلی فراتر ازکتاب طراحی میشه و با کلاس مدرسه ودر سطح کتاب نمیشهنمره خوب گرفت
    • ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      21 2
      احسنت واقعا سخنان نابی فرمودید مخصوصا دانش آموزان را واقعا درک کردید درود بر شما
    • مریم IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      سلام خدا خیرتون بده لغو کنید چون عادلانه نیست فرزندان ما رو به زندگی برگردونید آخه مگه میشه فرزندم بدون سهمیه رتبه ی ۲۲۹ کنکور تجربی منطقه یک امسال خونه نشین شده به خاطر معدل نا عادلانه بعد سهمیه ای بیسواد سر کلاس دانشگاه نشسته جاش به خدا عادلانه نیست منم مادرم نمی تونم خونه نشینی فرزندم و چندساله ب
    • ایرانی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      17 3
      سلام تاثیر معدل دوازدهم قابل درکه ولی ۱۱ دیگه چرا هر درس خودش یه کنکوره بابا اینا که موافقند تا حالا کنکور ندادند وقتی یکسال عمر جونیت تلف شد میفهمی
    • . ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      12 3
      خیلی خیلی منطقیه که 12 سال درس خوندن رو بخوای تو 4 ساعت جمعش کنی ...
    • سلام خواهشا تاثیر معدل بردارید.. ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      44 9
      تاثیر معدل بردارید .. راه ورود به دانشگاه فرهنگیان آسانتر کنید
    • P.lahotifar ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      17 1
      تصمیمی عالی . جوان در دوره متوسطه، ممکن است با دروس برخورد جدی نداشته باشد؛ اما در بحث کنکور، از جان و دل مایه بگذارد و نتیجه عالی بگیرد. خوبست با رفع این معضل یار جوانان باشیم. یا حق
    • حسین IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      19 2
      از شما نماینده دلسوز ممنونیم کاش این شعور شما را بقیه هم داشتند
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      19 1
      لطفا تاثیر قطعی رو لغوش کنید. میدونین چه بلایی سر پشت کنکوری ها اومده؟
    • aa US ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      23 4
      حداقل فقط معدل دوازدهم برای کنکور تاثیر داشته باشه
    • مری ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      5 0
      سلام این خیلی خوبه لطفا قانون لغو محرومیت از کنکور رو دوباره بزارین... بابا اشتباه توی انتخاب رشته پیش میاد...الان منی که 1403 کنکور دارم و یه رشته وحشتناک اوردم بخاطر حماقت مشاورم چی کارکنم
    • ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      28 2
      لغو تاثیر معدل در کنکور
    • هادی ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      13 1
      شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را افزایش دهید
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      درودبرشماآقای دکتر عظیمی نژاد که پیگیر خواسته به حق کنکوریها وخانوادهاشون هستیددعای خیر همه بدرقه شما عزیزمردم هست انشالله که دراین کار خدایاریتان کندوموفق باشید
    • رحیمی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      46 14
      لطفا و حتما معدل را از کنکور سراسری حذف نمایید و کنکور مثل سالهای قبل از 1400 برگزار گردد . این خواسته بچه های کنکور هست .
    • ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      سپاس آقای عظیمی راد قطعا باید تاثیر معدل لغو بشه کجای دنیا امتحان نهایی کنکور محسوب میشه .قانون‌های من درآوردی بدون کارشناسی باید لغو شود.
    • ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      شما رو به خدا فقط کنکور رو تاثیر بدین ما خوانواده ها هم بیچاره شدیم استرس سه سال یک خانواده رو بیچاره میکنه فعلا که پسرم دو سال هست شده جزوه 🐀 آزمایشگاهی واسترس ما وپسرم رو بیچاره کرده
    • ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      شمارو به خدا حذف کنید فقط کنکور رو تاثیر بدید
    • ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      شمارو به خدا حذف کنید فقط کنکور رو تاثیر بدید
    • T IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      من از الان نگران نوه هام هستم برای کنکور خودم فرهنگی وبچه ام پزشک اما زمان فرزندان من معدل اثر نداشت در کنکور.لطفا بگذارید بچه هاتون هرچه دوست دارند انتخاب کنند وزندگیشونو بر اساس خواسته های برباد رفته خودتون نسازید.هنر بهترین گزینه هست البته درسطح بالا و طراح.
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      سلام این دوست عزیزکه معدل برداشته نشه میگه ایناکه پول ندارن بامعدل میرن دانشگاه ببخشیدالان فقط پولدارهابچه هاش بهترین معلم ومدرسه میزارن پول میدن معدل میبرن بالاایناکه پول ندارن وقتی معلم خوب ندارن ازکجامعدلشون بالابشه شماازهیچی خبرندارین بنظرم معدل بردارن همه پولدارهاپول میدن معدل میبرن بالا
    • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      11 7
      تاثیر معدل برای دانش اموزان بسیار عالی است اگر حذف بشه یک دانش آموز بایستی چندین منبع بخوانه اون وقت مافیایی کنکور با اون سوال های قشنگ چه بر سر بچه های بد بخت میاره
    • مهدی ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      4 1
      دکتر احسان عظیمی راد،استاد بنده بودن توی دانشگاه واقعا انسان ولایی و دغده مند هستن
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      5 2
      نابودمون کردین امسال هم ترمیم یازدهم هم دوازدهم با هر امتحان انگار یه کنکور میدیم اینایی که میگید تاثیر حذف نشه واقعا چرا ما داریم زجه میزنیم با هر امتحان تازه تو دبنی تستی جواب چهارگزینه ای جلو روته راحت تره تستش تا بخوای تشریخی واو به واپ بنویسی یه جملش یادت بره تمام تازه چقدم سخت شدن
    • مهسا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      17 4
      بالغوتاثیرقطعی معدل کاملا موافقم. چراکه واقعا خیــــــــــــــــــــــلی از معدل ها غیرواقعی هستند اصلا اصلا من با تاثیر قطعی موافق نیستم ونخواهم شد.. چرا که باچشم خودم خیلی از دانش اموزان معدل 19یا20رادیدم که چطوربه این معدل رسیدن....
    • زهرا JP ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      13 2
      کسی که توی منطقه یک تهران با بهترین معلم وبهترین امکانات مقایسه بشه با بچه روستا بدون امکانات
    • nek IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      15 1
      البته فقط معدل دوازدهم هم بود یه چیزی یازدهم ودهم دیگه کجای دلمون قراربدیم.. لطفا دهم ویازدهم لغوکنید
    • شهباز US ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      7 3
      خواهش میکنیم برای کنکور ۴۰۴ یازدهم تاثیر مثبت بزارین نه قطعی
    • شهروند ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      تاثیر معدل باید برداشته بشه با این مصوبه راه پیشرفت دانش آموز گرفته میشه و همین امر باعث دلسردی و ناامیدی دانش آموز آن شده آیا کسی که این مصوبه را اعمال کرده خودش حاضره یک بار برای ترمیم معدل امتحان بده
    • ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      7 15
      درود بر شما صد در صد موافقم
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      8 2
      من کلا معنای اثر معدل در کنکور را درک نمیکنم در این صورت چرا باز هم کنکور اثر کذار است یا ان که جمعی دیگر میخواهند در این میان سود ببرند
    • سارا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      21 17
      پدر بچه های مارو دراوردید حالا به این راحتی شرط معدل حذف بشه مگه بچه ها بازیچه شما شدند بار بچه ها یه امیدی دارن که معدل کمکشون کنه اصلا موافق حذف معدل نیستم
    • ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      21 1
      ازتون خواهش میکنم تکلیف مارو تا قبل از دیر شدن کنکور مشخص کنید .
    • اری ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      12 14
      من به عنوان دانش اموز ، اینکار ظلم در حق دانش اموزانه ما ۱۲ سال درس میخونیم نتیجش فقط یک شبه با یک کنکور سنجیده بشه؟ به نظرم اگه در طول سال سنجیده بشیم خیلی عادلانه تره
    • اسد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      15 7
      اصلا این تاثیر معدل یک چیز من درآوردی است حالا دانش آموزی بر اثر نادانی درس نخونده ومعدلش پایین امده چون انسان جایز الخطا است وحالا پشیمان از رفتار اشتباه خودش میشه تا ابد از این ناحیه ضربه بخورد لطفا اصلاح شود.
    • عمو مسیح IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      16 2
      معدل دوازدهم باشه دهم با یازدهم حذف بشه خوب میشه با تشکر
    • محمد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      من هم کاملا موافق حذف تاثیر معدلم .خواهش میکنم حتما پیگیری بشه واقداماتش هم انجام بشه وگرنه اینجوری بابی عدالتی حق خیلی‌ها ضایع میشه .بخصوص پشت کنکوری ها.
    • علی رضا ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      15 2
      دانش اموزانی که در مدارس سمپاد درس میخوانند با توجه به داشتن بهترین معلمان و شرایط قطعا بالاترین معدل ها رو دارند والان همه سعی میکنند بچه هایشان درازمون ورودی سمپاد قبول شوند با پول و تست زنی دیگر خبری از هوش واقعی نیست این هوش مصنوعی است ،
      • Mahdi ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        4 2
        ببین آزمون تیزهوشان دهم خیلی رقابت توش سنگینه و تمام کسایی که توش قبول میشن از هوش بالایی برخوردارند اگز هم معدلشون بالا چون برخلاف بچه های مدارس دولتی البته اکثرشون به جای کارهای متفرقه مشغول خواندن و مرور دروس و تست زنی هستن
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      16 10
      بابا من دانش آموزم قطع نکنید ولا ما پول نداریم کلاس کنکور بریم فقط سطح سواال ها رو استاندارد کنید و معلم ها تقویت
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      30 0
      ترمیم تاریخ یازدهم واس پشت کنکوری تجربی؟! زیبا و بسیار مرتبط بود😐💔😂
    • حمید ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      6 9
      کسانی که پول کلاس کنکور ندارن چه گناهی کردن حداقل معدل یک چیزش خوبه که بچه ها درس میخونن دیگه نمیرن کلاس کنکور سوالها رو بخرن و الان مشخص شده که بچه پولدارها بیشتر تو کنکور قبول میشن چون میرن کلاس کنکور شرط معدل خیلی خوبه
    • عسل IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      9 2
      تاثیر معدل قطعی باشه که با ی ترمیم ساده کتاب بیست صفحه ای رو تموم کنی بشی خانوم آقای دکتر؟! اکثر معدل بالاهای دبیرستان فقط حفظ میکنن درک نمیکنن مباحث رو... ک ب کار نمیاد برای جامعه. کنکور لزوم کاره
      • دانش آموز پایه دهم IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
        0 0
        آفرین، نظر من هم همینه، معدل نهایی نمی تونه هوش دانش اموزان رو بسنجه چون اکثرا درس ها رو حفظ می کنن و در امتحان شرکت می کنند
    • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      14 1
      مصوبه معدل را خواهشنا لغو کنید این نمیتونه عادلانه باشه من چند سالیه پشت کنکورم شیوه قبلی کنکور برام بهتره مصوبه معدل نه عادلانه است نه منطقی است
    • محمد ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      18 1
      لطفا حداقل یازدهم لغو بشه حداقل
    • زهرا جدی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 5
      تاثیر معدل برای کنکور بهترین مصوبه در چند سال اخیر جهت اجرای عدالت آموزشی بوده است. چرا باید سرنوشت هزاران هزار جوان پرشور فقط در عرض چند ساعت رقم بخورد ؟
    • س ر ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      15 13
      تاثیر معدل عاالیه‌ این اقا به شدت کار بی‌جایی کردند به‌جای ما والدین و‌دانش‌اموزان صحبت‌کردند از شورای عالی انقلاب فرهنگی‌کمال تشکر را دارم به‌خاطر تصمیمات عالیشون‌سپاس ..
    • خدیجه IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      سلام جناب عظیمی لطفا به کد۶ نگاهی بندازید وصداهامون بشنوید وحقمون بهمون برگرداند باتشکر
    • بهار موسوی IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      17 1
      ممنون میشیم ما جوونا که ترمیم معدل بردارید و همچنین تاثیر آن میخاییم بعدسالها به آرزوی دانشگاهمون بعد از این همه سختی برسیم لطفا کمکون کنید معدل و بردارید
    • آسمان ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      22 2
      سلام ودرود ،من هم موافقم که تاثیر معدل بر کنکور لغو شود اینگونه همه در تلاش برای شرکت در یک آزمون بزرگ و حساس زندگی هستند .
    • فاطمه موافق تاثیر قطعی معدل ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 7
      شما بچه های کنکوری که سال آخرتونه و موافق لغو تاثیر معدل هستین رو درک نمی کنم. اگر بدونین چقدر به نفع تون هست که تاثیر قطعی معدل باشه. الان متوجه نمیشین ولی خیلی تو نتیجه کنکورتون تاثیر مثبت داره. بیشتر به ضرر ما پشت کنکوری ها هست که باید کلی هزینه بدیم تا دروس رو مجدد ترمیم کنیم و انرژی بذاریم
      • Mitra IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        0 2
        متاسفم برات
    • دلوین IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      6 2
      ما ۵ ساله پشت کنکور موندیم هرچ کنکور میدم بر اثر معدل قبول ن کلن انگیزمونو از دست دادیم همه چی خیلی سخت شده ماهم گناه داریم😓🖤
    • احمدی ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      11 0
      با تاثیر معدل خریدن صندلی تو دانشگاه کم میشه واین برای خیلیا ناخوشاینده
    • یوسف علی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      3 1
      ای کاش باقی مسئولین هم مثل ایشون فکر میکردن. و جوانی و شادابی و فرصت یک جوانی ساده را به کام دانش اموزان تلخ نمیکردن.
    • فاطمه ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 3
      هیچ هم تاثیر معدل عادلانه نیست چه جوری می خوایم بچه ای که توکلی امکانات با نازو نعمت بزرگ شده رو با یه بچه تو یه منطقه ی محروم بی هیچ امکانات ی داره درس می خونه مقایسه کرد این واقعاً انصاف نیست تاثیر قطعی معدل باید امسال حذف بشه
    • Nazanin ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      3 3
      ما رو مسخره کردین؟ کلی از وقتمون صرف خوندن امتحان نهایی شده بجاش میتونستیم کنکور بخونیم مگه ما بازیچه شماییم هر دفعه ی ایده به سرتون میزنه با زندگیمون بازی میکنین؟ این وسط ی سری سودجو نفع میکنن زیاد خوشحال نباشین
    • مهدیه IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      9 2
      باسلام من هم با لغوشدن تاثیر معدل در کنکور موافق هستم
    • زارع IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      8 0
      حق بچه های مردم که امسال پایمال شد چی میشه چه کسی پاسخگو است
    • کنکوری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      5 6
      واقعا تاثیر معدل کار درست و منطقییه ، اولا باعث میشه دانش آموزی که مقطع دبیرستان هست ، درسخون بالا بیاد ، اگر هر سال در همون پایه امتحانات نهایی باشه ، دیگه نیازی به ترمیم نیست ، مجبور همون سال درسش رو بخوونه، من چندین سال پیش کنکور دادم ، با اینکه بسیار درسخون و معدل خوبی داشتم ، سر جلسه ی کنکور کم
    • hanim ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      14 1
      موافقم که تاثیر قطعی معدل لغو شود
    • فرزانه ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      5 1
      با سلام و احترام لطفا تاثیر معدل فقط،در پایه دوازدهم محاسبه بشه .و عمومی هم در کنکور نباشه فقط خواهش میکنم عده‌ای ای بچه های پایه دوازدهم امسال رو با اخبار های بی پایه و اساس بهم نریزند.
      • لایقی ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        2 0
        موافقم از لغو تاثیر معدل خدا خیرتون بده آقای اعظیمی راد تو خیلی مردی حرف دلمونو میزنی ما دانش آموزان مرز نشین امام زمان عوض بده به شما انشالله همیشه سالم باشید
    • شهریار ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      8 2
      سلام واقعا تاثیر معدل بدترین تصمیمه و باید لغو بشه چون علاوه بر اینکه دروس عمومی ربطی به رشته تخصصی ما نداره تراز خیلی میاره پایین لغو تاثیر معدل بهترین تصمیم دولت برای نسل جوان 🙏
    • س بهرامی ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      5 1
      سلام خدمت اقای عظیمی راد منم بانظرشون موافقم چون واقعاشرط معدل برابچه هاتاثیرمنفی داره دختر خودم دهم بود افسردگی گرفتن بعدامتحانا بااینکه نوبت اول بامعدل ۱۹ قبول شده بودن
    • مرضیه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      9 0
      با سلام،لطفا تاثیر قطعی معدل یازدهم رو برای سال ۱۴۰۴ لغو کنید واقعا فشار روی بچها مخصوصا پشت کنکوری ها زیاده و همچنین هزینه ترمیم درس ها
    • ۰۰۰ ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      11 0
      تأثیر معدل حتما باید لغو بشه نابود شدیم
    • کیمیا ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      16 4
      تروخدا این تاثیر معدل یازدهم رو بر دارید پشت کنکوری ها چیکار کنم آخه چرا به فکر بچه ها نیستید
    • یکی بود یکی نبود IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      5 2
      اینجا اونایی که پدر ومادر شون پول راحت خرج کردن واسشون نتونستن به شرط معدل قبول بشن فشار اومده بهشون
    • پریسا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      11 0
      با لغو تاثیر معدل کاملاً موافقم دلیلی ندارم دانش آموزی که فارغ‌التحصیل شده دوباره بیاد کل کتاب های متوسطه دوم رو امتحان بده اونم نهایی به اون سختی آقای رییس جمهور لطفاً یه کاری کنید یه خبر خوش بهمون بدید
    • ArA ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      11 1
      سلام آقای که نشستی داری تصمیم میگیری فکر این و نمیکنی که بچه های ما در استرس دارن دو سال درس می خونن
    • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      5 0
      موافق هستیم.. کاش برای کنکور امسال این شرط معدل برداشته بشه...دیگه میشه فقط کتاب هارو خوند.. و اشخاصی که با دروسی مثل ریاضی مشکل دارن میتونن زیاد روش وقت نزارن بجاش دروس عمومی رو بخونن. خیلی خوب میشه
    • خاطره ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      12 1
      من مادر یک پشت کنکوریم شورای عالی انتقلاب خودشو جای ما بذاره میفهمه که با این کار بی عدالتی بیشتر شده تاثیر قطعی معدل استرس و اضطراب بیش تر کرده و هزینه ها دو برابر شده و ممکنه بچه ای سال کنکور درس نخونده میخواد جبران کنه ولی با این کار بچه ها رو نا امید کردن
    • هم وطن ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      11 0
      حرف دل مردم رو زد تاثیر معدل بی عدالتی محض است من به عنوان یک معلم خواهان لغو تاثیرمعدل در کنکور هستند یه چند دانش آموز بااستعداد که بدون نیاز معلم معدل بالا می گیرند ازین مسئله نفع می برند وگرنه این قضیه در کل به ضرر بیشتر دانش آموزان است
      • محسن IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        0 0
        این چ‌وضعیه بابا ی مغز انسان در چ حد مکه میکشه ک با این قانون ها چرت پرت تاثیر دوسال معدل کنکور چ خبرع
    • احمدی NL ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      10 1
      سلام لطفا سقف شرایط سنی ر ابرای دانشگاه فرهنگیان بردارید متشکر
    • محمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      14 0
      علم و دانش منحصر شده به پول دارها ... و سهمیه دارها ...
    • زهرا مرادی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      6 0
      قطعا باید تاثیر معدل در کنکور برداشته شود کاملا ناعادلانه است چون کسی 12سال تلاش کرده حتما در کنکور موفق میشه دانش آموزان با سواد وارد دانشگاه می شوند کسی که فلان مدرسه شمال تهران درس خو نده پول داده معدل بالایی گرفته ....تاثیر بگیره در کنکور واقعا ظلم 80درصد از تاثیر معدل ناراضی هستند
    • زهرا بهبودی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      10 2
      آقای عظیمی راد خیلی سپاسگزارم که لغو تاثیر قطعی معدل دفاع می کنید خداوند پشت و پناهتان باشد
    • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 2
      سهمیه ها لغو بشه نه معدل.
    • مهدی ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      4 0
      خواهشاً با سرنوشت نسل جدید بازی نکنید .تاثیر معدل در کنکور تیشه به ریشه بچه ها می باشد .فقط مجبور میکنیم دانش آموزان یک مطلب رو به از حفظ کنند وریشه خلاقیت و ابتکار و فهمیدن را از بچها میگیریم ...‌‌درعوض بیایید محتوای کتابها را از حالت تیوری وحفظی به سمت عملی پیش ببریم .تا اینان با عملکرد خود مبدع .
    • وحید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 0
      عدالت آموزشی زمانی جاری می شود که خود دیوار بزرگی بنام کنکور برداشته شود. این دیوار باعث میشود اختلاف سطح طبقاتی ایجاد شود ، آموزشگاهای آزاد گردن کلفت شوند و پولدارا پیشرفته تر و قشر ضعیف همیشه در پسرفت بماند .
    • سامان ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      13 0
      دروس غیر تخصصی وقت با ارزش دانش آموزان را از بین می برد لطفا کارشناسی شود
    • زهرا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      2 1
      سلام معدل ملاکی برای کنکور نیس سالهای قبل بدون معدل باسوادترهم بودیم الان بخاطرمعدل تلاش میکنند الان تحصیل کرده بی سواد چه پزشک وغیر پزشک زیاد داریم
    • سودا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      8 0
      به جایی اینکه هر روز سطح درسا رو سخت کنین کیفیت مدرسه معلم ها و مدیراتونو ارتقا بدین ممنون
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      6 2
      اینقدر به دانش آموزان استرس وارد نکنید ،شرط معدل را بردارید وقتی که باید کنکور بدهند شرط معدل دیگه معنا ندارد
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      4 0
      با سلام اولا معلوم نشد نماینده محترم راجع به معدل صحبت می کنند ،یا نحوه ی انتخاب رؤسا ی دانشگاه در ثانی در بیش از ۵۰ در صد مدارس ارزشیابی پودمانی هست معدل واقعی وجود ندارد بعضی از رشته امتحان نهایی دارند بعضی داخلی بالاخره خودشان هم نمی دانند که چه دسته گلی به آب داده اند.
    • Mahdi DE ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      6 0
      دوستانی میگن نباید تاثیر کنکور برداشته شه الان چ سودی برای دانش آموزان داره اصلا فرض کن دانش آموز بیاد بخونه آزمون هم خوب بده برگه رو چند نفر قراره تصحیح کنن و تو بحث کنکور حتی ۲۵صدم هم جابجا بشه تو رتبه تاثیر داره
      • ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        11 0
        سلام توروخدا حداقل یازدهم تاثیر مثبت باشه پشت کنکوری چطوری تو یک ماه بیست و سه تا کتاب امتحان بده
    • احتران ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      7 16
      موافقم لغو شود
      • هم وطن ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
        0 0
        ما هم موافقیم بایستی یک فکر اساسی سود واقعا بجه های مردم زیر فشار روانی هستند.کلاس یازدهم را بردارید.
    • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      8 20
      آقای خسروپناه و سایر اعضا بچه های ما زیر بار فشار استرس هستند . ماخانواده ها زیر بار فشار روانی و مالی . چرا اهمیت نمیدید .
    • US ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      همه ی مشکل سهمیه ها هستن فقط سهمیه ها برداشته شه هیچ نیازی به تاثیر معدل نیست. تاثیر معدل درسته که فشارمی آورد به همه ولی دست سهمیه ای هارو کوتاه میکرد. سهمیه اگر برداشته میشد همه چی عادلانه میشد
    • من ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      استرس کشیدیم زحمت کشیدیم برای نهایی درس خوندیم چرا باید لغو شه؟شماها فکر میکنین واقعا میتونین برسونین هم عمومی و تخصصی تست بزنین؟تویی که نمیتونی نهایی جواب بدی میخوای بری سر کنکور تست به اون سختی بزنی؟نهایی هرچیم باشه باز آسون تر از کنکوره اونی که درس میخونه معدلشم خوب میشه کنکورشم قبول میشه.
    • سمپادی ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      با سلام لطفا درس هایی مثل انسان و محیط و تاریخ معاصر و جغرافیا و سلامت و هویت و... حذف شوند
    • میم ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      موافقم لغو گردد
    • کیا ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      از ما که گذشت ولی پشت کنکوریا خدایی چه گناهی کردن که هم دوازدهمشونو باید ترمیم کنن هم یازدهمشونو اونم درسای چرت و پرت
    • کنکوری ۱۴۰۴ ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      لاقل فقط تاثیر معدل دوازدهم باشه! بابا این همه فشار از لحاظ روحی یه دانش آموزو از پا میندازه! باید از خواب و سلامت روحی روانیش بزنه فقط درس؟! انگار فقد بقیه به خواب و استراحت نیاز دارن ما آدم نیستیم. چجوری کسی ک پست کنکوره ترمیم معدل ۳ پایه رو بده؟؟؟
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      لغو ثاثیر معدل
    • ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      معدل پایه دوازدهم رو تاثیر مثبت دهید . پایه دهم و یازدهم رو اگر شرف دارید حذف کنید . سهمیه ای ها رو کاهش بدید . دادگری و عدالت رو برقرار کنید . دانش آموزان از همین سن اندک زیر بار فشار روانی کمر خم کرده اند. به ویژه رشته ی تجربی
    • امیر ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      به خدا میخام خود کشی کنم دیگ این همه فشار رو نمیتونم تحمل کنم روانشناسی ۵۰۰تا سوال داره دینی هر صفحه هر خط سوال به خدا ما هم ادمیم اینده داریم خدا ازتون نمیگذره
    • نسیم ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      انشالله زود تر تاثیر معدل حذف شه
    • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      فکر کردید معدل ها رو بر دارن خیلی خوب میشه همه چی تازه بدتر میشه بار روانی کنکور خیلی بیشتر از امتحانات نهاییه
    • جمشید ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      فقط نهایی دهم حذف شود
    • .. CA ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      تشکرر واقعا یکم ب فکر جوانا باشین. تا این تاثیر معدل هس کسی موفق نمیشه
    • مانی پودینه IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      تاثیرمعدل به نفع بچه درسخون،وبه ضرر تنلهای پولدار😡😡
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      به نظر من تاثیر معدل از ۴۰ ۵۰ درصد نباید بیشتر بشه و همچنین عمومی ها نباید از کنکور حذف بشن اینطوری بهتره اگه فقط کنکور باشه معدل نباشه پس باید تمام امتحانات دبیرستان هم تستی باشن نه اینکه اونا تشریحی باشن تازه دانش اموزا جدا برن کلاس تست زنی و جدا اموزش ببینن چه کاریه اخه
    • ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      دبیرستان و کنکور باید در یک مسیر باشند اگر معلم در حد کنکور با دانش آموزا کار کنه دانش آموز دیگه استرس کنکور زیاد اذیتش نمیکنه و حتی سراغ کلاس های کنکور هم نمیره اینطوری همه مدرسه رو جدی میگیرن
    • M ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      باید تاثیر معدل قطع شود لطفاً خواهشا زودتر برای لغوش اقدام کنید
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      سر امتحانات خرداد کلا معده درد داشتم از استرس شدید و بهم آسیب وارد کرد شما بفکر ما هستید واقعا؟ بماند که چقدر تاثیر بدی هم تو روحیه و هم توی کنکور برامون داره
    • S IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      الان داریم اینهمه نظر میدیم میگیم تاثیر معدل رو بردارید یا حداقل فقط دوازدهم و بزارید اصلا گوش میدید؟ قراره چیکار کنید ؟ زودتر اقدام کنید ببینیم باید چیکار کنیم! چقد هزینه کنیم! ....
    • آریان IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      بهترین کار اینه که تاثیر معدل رو دلبخواه خود دانش آموز کنن یعنی دانش آموزی که معدل هایش بالا بوده هنگام کنکور معدلش را تاثیر بدهند کسی هم که معدلش پایین بوده به انتخاب خود هنگام کنکور تاثیر معدل را در کنکورش لغو کند
    • زهرا ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      سلام وقت بخیر اصن موافق نیستم با لغو این مصوبه تأثیر معدل باید باشه کنکور خیلی سخته و بنظرم این تاثیر باید باشه
    • محسن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      چند سال زحمت میکشیم بعد ی سری قوانین میزارن ک آدم میخواد آتیش بزنه به زندگیش چه خبرتون تاثیر یازدهم دوازدهم کنکور چ اوضاعیه
    • حسین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      ممنونم ان شاا... پیگیری شما به نتیجه خوب برسد و رئیس جمهور هم پیگیر و منجر به لغو این مصوبه مافیای موسسات آموزشی و کنکوری بشود که فقط دنبال منافع شخصی و جیب های مبارکشان هستند !
    • حسین میرزائی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      باید لغو نشود
    • زینب جباری IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      من خودم یازدهمم ،یعنی جرو اولین نسلی ام که ۳ سه تا نهایی خواهم داشت ،نمیدونم تأثیر معدل خوبه یا نه تاریخچه تصمیمات غیرمنطقی سازمان سنجش کم نیست ،امیدوارم خراب ترش نکنند و تصمیمی بگیرند که ما دانش اموزا ضرر نکنیم
    • آدینه IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      تاثیر معدل لغو شود ممنون نماینده دلسوز
    • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      موافقم
    • محسن IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      خیلی دلم می خواد تاثیر معدل لغو بشه بچه ام چند سالی است به همین خاطر افسردگی گرفته حتما لغو بشه مثل سابق بشه
    • .. IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      تاثیر قطعی معدل ظلم در حق ما کنکوریاست
    • سینا فخرائی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      لطفا تاثیر یازدهم رو بردارید
    • Ahmadi IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      بنده به عنوان دانش آموز کاملا موافق تأثیر معدل هستم . اگه ذره ای فکر کنین میبینین به نفع ماست . چون اگه فقط کنکور ملاک باشه ، شما باید مطالب ۳ سال رو توی ۴ ساعت بدین ، میفهمین اگه یکی تو اون ۴ ساعت استرس بگیره یا خواب بمونه آیندش نابوده ؟ ولی با تأثیر معدل نهایی شما مطالب یک سال رو توی ۱ ماه میدین
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      از مسئولین عزیز تقاضا می‌شود به این امر مهم رسيدگي کنن بچه هامون افسرده شدن
    • ینفر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      حداقل دهم رو از نهایی بودن دربیارین
    • سحر IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      سلام لطفاشرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو افزایش دهید.
    • مادرنگران US ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      باسلام واحترام.خواهش میکنم مصوبه تاثیر معدل رادرکنکور بردارید.بچه هامون زیر فشار و استرس دارندنابودمیشن.کلاناامید وبی انگیزه شدند
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      بخدا از۹ مردادماه دقیقا روز تولدش که نمرات نهایی پسرم آمد یک روز خوش نداشتیم تو رو خدا برش دارید این طور پیش بره بچه‌ها و خانواده ها همگی آسیب جدی میبینن
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      حتما و قطعا باید معدل لغو شود. ما نسلی هستیم که نظام جدید رو تجربه کردیم و تمام دوران نوجوانی مون به خاطر ندانم کاری مسئولین بر باد رفت حالا فرزندانمان گرفتار یک ندانم کاری دیگری شدند. امیدوارم شرط معدل حذف شود تا دانش‌آموزان با فراغت بال بیشتری برای کنکور درس بخوانند.
    • انیا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      0 0
      با سلام و عرض ادب خدمت رئیس جمهور محترم و تمامی هئت وزیران لطفا شرط معدل از کنکور و چند مرحله ای بودن را حذف کنید.به خدا بچه های درس خوان هم زیر فشار و استرس هستند .چرا نباید با آرامش تحصیل کننو از محصل بودن و دانش آموختن خودشان لذت نبرد.فقط کار ما پدرو مادرها شده از این کلاس به اون کلاس بردن
    • انیا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      0 0
      خواهش میکنم معلمان عزیز تو همان کلاسها تدریسشون اصلاح کنن.نه اینکه دوباره بعد از ظهر همان دبیرکلاس تقویتی مثلاریاضی یا عربی یا زبان میزاره .جای سوال پس چرا سر کلاسش همان مطالب برای دانش آموز ارائه نمی ده.پس لطفا رسیدگی کنید.والا توان پرداخت نداریم.سپاسگزارم
    • نا اشنا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      0 0
      تاثیر معدل بر کنکور زمانی خوبه که معلمان مههر وجود داشته باشد وقتی در بیشتر دبیرستان‌ها معلم با تشر سر کلاس آموزش میده یا اینکه هنوز در امر تدریس مشکل داره پس نباید توقع بیجا از دانش آموز داشته باشند مااولیاخواستار لعو معدل بر کنکور هستیم خواهشا 🙏🙏🙏
    • دانش آموز پایه دهم IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      1 0
      از شما تقاضا داریم تاثیر قطعی معدل در کنکور رو لغو کنید دانش آموزان استرس و اضطراب زیادی رو در این سه سال تحمل می کنند
    • مهدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
      1 0
      لغوتاثیرقطعی معدل
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      2 0
      خواهش می کنیم تاثیر معدل را در کنکور بر دارند بچه ها دیگر انگیزه ای ندارند ومی گویند وقتی بقیه 20می گیرند ومن 18یا 17می گیرم دیگر جایی قبول نمی شوم واز همان دهم انگیزه ای ندارند .واسترس وبیماری های روحی می گیرند
    • مریم احمدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۹
      1 0
      امتحانات نهایی فقط برای مافیای کنکور و نهایی سودمند هستند و هیچ سود و فایده ای برای دانش اموز مناطق محروم نخواهد داشت بنده در یکی از مدارس شهرستان معلم هستم و دانش اموزان به خاطر ترس و اضطراب کنکور بیشتر روزهای هفته را غیبت کرده و دلیل قانع کننده دارند که مدرسه جای تنها چیزی که نیست اموزش است
    • فراهانی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۹
      0 1
      بنظر من برای لغو تاثیرمعدل اونم تو سال ۴۰۴ یکم دیره اما حداقل فقط یک پایه تاثیر قطعی بشه دانش اموزی که بخواد ترمیم کنه باید حدود ۲۴ امتحان تو یک ماه بده که کسب معدل بالای ۱۸ اونم با توجه به سطح سوالا تقریبا غیرممکنه.
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      0 0
      لطفا تاثیر معدل دهم و یازدهم رو برای سال ۱۴۰۴ و به بعد بردارید چون دوازدهمی‌ها نسبت به دهم و یازدهمی ها آگاهی بیشتری به آینده دارند از طرفی دهمی ها و یازدهمی ها، تازه با روش درست خوندن هر درس آشنا میشن و نیاز به سعی و خطا دارند و اعمال تاثیر دروس معدل و ایجاد استرس برای آن سال شایسته نیست